4 תשובות
כי טלפונים
כי ההיום כבר העולם היה דפוק
אם את שואלת אותי, אין כל כך צורך. קיימים כל כך הרבה דברים אחרים משמחים ומרגשים יותר משיחה פנים מול פנים עם בנאדם. משום מה מלא דברים פשוט עודדו ירידה של שיחה נורמלית בין שני אנשים. זה כל כך הרבה גורמים משולבים.
כי רוב האנשים לא נורמלים
באותו הנושא: