18 תשובות
m זה לא מה שלפני האיקס?
הm זה המקדם של הx בפונקציה קווית לכן במקרה הזה m=3
:[
m זה שלוש המקדם של ה x
שואל השאלה:
m זה האיקס אני דיי בטוחה
m זה המספר שלפני האיקס אז m=3
לא m זה מה שלפני הx....^^
:[
שואל השאלה:
אז אם יש לי y=3x שואלים מ הm זה שלוש? כאילו מה שלפי האיקס
כן
:[
שואל השאלה:
זה אומר שאם יש לי y=x זה 1 נכון?
נכון
:[
אני די בטוחה שכן
שואל השאלה:
תודה רבה
אין בעד מה:]
שואל השאלה:
שאלה אחרונה מבטיחה אם יש לי y= -5x אז ה m זה חמש ללא הסימון של הנימוס נכון?
שואל השאלה:
מינוס*
זה עם הסימן..
:[