5 תשובות
אם הייתי בקטע של מישהי הייתי מספרת לה ולא נותנת לה לשבור את הראש אם גם היא הייתה בקטע
אבל חוץ מזה כלום
אבל חוץ מזה כלום
לא הרבה
כנראה שיותר טובים. גם יותר חזקה ועם יותר סיכוי להצליח בחיים.
אנונימית
הייתי אותו הדבר רק מנוצל גם מינית
שום דבר לא היה שונה הכל היה נישאר אותו דבר
באותו הנושא: