6 תשובות
זה רזה את פשוט גבוה
זה אומר שזה בסדר גמור.
בסדר גמור
את גבוהה אחותי מה את מצפה להיות סמול ?זה יהיה קצר
גם אני מדיום ואני 171
גם אני מדיום ואני 171
רזה
זה לא קשור יכול להיות שיש לך ישבן גדול ויריכיים רזות ובגלל הישבן זה כאילו מידה גדולה יותר
אבל בכללי m זאת לא מידה גדולה או משהו
אבל בכללי m זאת לא מידה גדולה או משהו
אנונימית
באותו הנושא: