7 תשובות
לאייפון אפי גיימס יש קצת ריבים אז מי שהיה לו כבר פורטנייט על הפלאפון (אייפון) יכול לשחק אבל למי שאין לו לא יכול לשחק עד שזה אפיק גיימס ואפל יפתרו את הבעיה
אי אפשר, apple מחקה את האפליקציה מ־app store בעקבות ניסיון של epic games להשיג כסף בלי המנגנון של apple.
שואל השאלה:
כפרע יש לי אייפון ופליי סטור זה לאנדרואיד כפרע
כפרע יש לי אייפון ופליי סטור זה לאנדרואיד כפרע
אנונימית
לא מספיק זה פורטנייט ועוד בטלפון
כבר אי אפשר נראלי כי יש משהו בין אפל לאפיק, תנסי מהאינטרנט
כבר אי אפשר נראלי כי יש משהו בין אפל לאפיק, תנסי מהאינטרנט
לא נראלי
תורידי ב play store כפרע
אנונימי
באותו הנושא: