15 תשובות
^^^same
אנונימית
לאן? לרמזור ובחזרה?
כי קורונה והמפקדים לא מסכימים לנו
כל החברים שלי סוגרים
התקף אלרגיה
אצלי פשוט לא היה באלי לצאת איתם
לא יודעת לא יצא
אין עם מי
השבוע היה מתיש מידי בשביל לצאת היום
כוסעמק למה אבל
האמת שיצאתי היום עם חברה והיה ממש נחמד אבל אני בספק שיש לה כוח אליי כי קצת הכרחתי אותה להיפגש איתי
אבל היה ממש זורם וצחקנו הרבה והיא חיקתה דברים שעשיתי
אז כאילו סתם פשוט כי היא ביישנית ואני לא יודעת אם תחזיר שיחה
אז עצוב לי קצת
אבל היה ממש זורם וצחקנו הרבה והיא חיקתה דברים שעשיתי
אז כאילו סתם פשוט כי היא ביישנית ואני לא יודעת אם תחזיר שיחה
אז עצוב לי קצת
הפסקתי לצאת בשישי כבר בכיתה ח'
כי יצאתי אתמול וחזרתי רק בבוקר אז קמתי לא מזמן
לא יצאתי עם חברים כבר שנים כי אין לי כאלה (;
אנונימית
אין מה לעשות בעיר שלי ואף אחד לא זורם
באותו הנושא: