3 תשובות
גם קניתי, וממש אהבתי, משהו שונה וכיפי.
אהבתי את הפסטיגל,במיוחג שהחזירו את הכוכבים הישנים...,מקווה שחנוך רוזן יבין את הרמז שיעשה פסטיגלים איכותיים עם משמעות ועם שחקנים טובים...
גם אני ממש אהבתי דווקא לא ציפיתי