8 תשובות
מעולה
נוראי
לא משהו
הוא סבבה אבל הוא כתוב כמו מחזה ולעומות הספרים האחרים הוא ההכי פחות טוב
הוא גרוע ברמה שכמעט הפסקתי לקרוא אותו באמצע, והמשכתי רק כי רציתי לדעת מה יקרה לא כי נהנתי ממנו. את הספרים האחרים ברגע שהצלחתי להשיג ספר לקרוא ממנו לא הפסקתי מרגע שהתחלתי, כאילו קראתי לפעמים עד 3 לפנות בוקר רק כדי לסיים את הספר...
אני אהבתי אות7
לא קראתי וגם לא אקרא, לא אוהבת מה שעשו שם
הוא ספר טוב אבל הרבה פחות מהאחרים גם כי הוא כתוב כמחזה אבל גם כי הנוחכות של הארי רון והרמיונית ממש ממש מופחתת מאשר בספרים האחרים
אני פחות התחברתי לספר הזה אבל כדאי לך לנסות ותראות, אולי את תאהבי.
כל האנשים שראיתי שקראו, זה או שהם הכי אוהבו שיש, או כל כך שנאו את הספר הזה ועשו כאילו הוא לא קיים, אז כמובן שאני אהבתי אבל לא יותר מידי