7 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל תמיד שאני נכנסת לזה זה פשוט בפנים ואז אני יוצאת מאותו מקום
אנונימית
יש חיצים תלחצי על אחד מהם
יש חיצים שאת צריכה ללחוץ ואז את עוברת
יש לך כזה כמו פתחי אוורור כאלו.. אז נגיד את הולכת לelectric את עולה למעלה יש לך שם פתח אוורור ואז כשאת רוצחת את יכולה לעשות vant יש לך כפתור ואז עושה עושה וונט לmadbey או security ומשם את צריכה לראות שאין שם אף אחד ואז את יוצאת פשוט. את יכולה לעשות vent רק שאת רוצחת.
אנטר די פשוט די
זה רק אם את אימפוסטר ואת פשוט לוחצת על ה vent או על רווח
מה הבעיה את צריכה לבקש להיות מתקן ה vent