4 תשובות
וואו נראה שאת ממש לחוצה מהמעבר חחח
תקשיבי אני לא מגן ונוף אומנם אבל אני גם לומד בפנימייה ובלי קשר אני יודע שגן לנוף זו פנימייה ממש טובה אז אין לך מה לדאוג, במיוחד בנוגע לאוכל. זה לא יהיה כמו בבית כנראה אבל זה ממש לא יהיה נורא.

תראי מעבר לפנימייה זה אולי מלחיץ בהתחלה אבל בגדול זה ממש חוויה, את גם מכירה מלא אנשים חדשים ומתחברת עם אנשים (גם אם בדרך כלל את לא, בפנימייה זה יותר פתוח מבית ספר רגיל)
באמת אין לך מה להיות לחוצה. פשוט תחכי ליום הראשון, יהיה לך כיף
שואל השאלה:
חחח תודה !! אני באמת ממש בלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שיהיו אנשים נחמדים ושלא אסתבך עם החרדה שלי /:
אנונימית
אל תדאגי הכול יהיה טוב
בתחילת שנה כולם בלחץ ויהיו איתכם מדריכים שירגיעו אותכם ויעזרו לכם, תנסי פשוט להיות רגועה ולהתחבר לאנשים כמה שיותר