8 תשובות
אני כל כך מצטער ששכחו מזה.
שיהיה לך מזל טוב מלכה ❤❤❤
4AM
מצטערת שיש לך משפחה וחברים חרא.
מזל טוב.
FML
מזל טוב אהובה
אני מבטיחה שזה לא בכוונה כנראה שזה סתם ברח להם מהראש והם גם לא יכלו שזה יהיה להם בראש כי לא התראתם בגלל הקורונה בכל מקרה זה לא תירוץ הכל יהיה בסדר ואת מלכה והם בטוח ינסו לפצות אותך דברי עם אמא שלך תגידי לה שאת לא הרגשת כאילו יש לך יום הולדת ואולי תעשו משהו כיף רק המשפחה תצאו לאיזה פיקניק תזמינו אוכל תעשו סדנא של משהו תעשו משהו ביחד אוהבת מלא ובטוחה שמגיע לך שכולן יזכרו
המון מזל טוב! תזכרי שאת שווה ושאוהבים אותך, אני מניחה שברח להם מהראש הכל בסדר והכל קורה לטובה
אני בטוחה שהם פשוט גרועים בלזכור תאריכים .. מזל טוב3> יומהולדת שמח !
קודם כל מזל טוב! 3>
אני בטוחה שזה לא בכוונה רעה, קורה ששוכחים
יש לך כמובן את כל הזכות שבעולם להיעלב או לכעוס, אבל את תנטרי טינה, זה רק יכאיב לך
זה יום ההולדת שלך, אל תתעסקי השלילי, תחייכי, תשמחי

תזכירי להם, תצייני את זה בהומור, אני בטוחה שהם יצטערו מאוד שהם שכחו וינסו לפצות אותך
מזל טוב מאחלת לך אושר בריאות ושמחה לכול החיים בע"ה
מזל טוב 3>
אוי, זה לא נעים אבל אל תהיי עצובה בכל זאת יש לך היום יומלדת זה יום מיוחד ואת צריכה לחייך ולהיות שמחה אל תתני לזה לבאס ושוב מלא מזל טוב