10 תשובות
וואי שאלה קשה , אני חושבת שמאיה או זוהר
שאלה קשה
קשה לי לדמיין את עצמי עם שם אחר אז אין לי מושג
הייתי נשארת עם השם שלי הוא מיוחד
כלכך הרבה ...שחר אולי
מיה mia
אברם קדברם או אברם מנגיסטו
שאלה קשה...
הרבה קוראים לי רון אז אני מניחה שככה?
קוראים לי דנה:)) ואני אוהבת מאוד את השם שלי