2 תשובות
זה הגיוני לחלוטין. אני מציעה לך לשכוח מהמקרה ולאט, לאט זה יעלם מהראש שלך כאילו
לא היה. תנסי פחות לחשוב על נושאים שקשורים על זה ועל אותו הילד.
כן ברור שזה הגיוני... זה יעבור לך עם הזמן, תנסי להתרחק ממנו! רק שתרגישי שאת מוכנה לזה אז את תרגישי הרבה יותר טוב עם זה:)
אנונימי
באותו הנושא: