8 תשובות
לא, את צריכה להעביר את החוגר (כמו רב קו)
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? זה עובד?
באמת? זה עובד?
אנונימית
צריך להעביר את החוגר בדומה לרב קו, יופיע שם שאת חיילת או משהו בסגנון
^ כן, זה כמו להעביר רב קו למרות שאת בזמן מעבר
אנונימית
שואל השאלה:
במכונה הזאת מאחורה? אני יכולה גם פשוט להכנס בלי להעביר חוגר?
במכונה הזאת מאחורה? אני יכולה גם פשוט להכנס בלי להעביר חוגר?
אנונימית
תעבירי את זה במכונה מאחורה, אל תתעלמי ופשוט תשבי
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
כי זה לא חוקי.... גם אם את לא משלמת על הנסיעה את מחוייבת להעביר את הכרטיס
אנונימית
באותו הנושא: