4 תשובות
אלקטרון, ניוטרון, גרעין, אטום.
מצד ימין זה הכי קטן עד שמאל שזה הכי גדול.

אה העיקר אני מסדר זה כבר מסודר.
שואל השאלה:
אהה תודהה
אנונימית
זה כבר מסודר
התשובה ברורה יותר למי שמכיר את החלקיקים המדוברים, ולכן הסדר זה סבבה לידע, אבל הסבר גם יעזור להבנה - בעצם צריך רק לדעת שאלקטרון הוא קטן יותר מניוטרון. מעבר לכך, גרעין מכיל ניוטרונים ופרוטונים, ולכן גדול יותר, ואטום מכיל גרעין ואלקטרונים ולכן גדול יותר.