15 תשובות
זה בדיחה
איכ זה לא אמיתי
חבר שלי עושה את זה שמים חמאת בוטנים ושניהם נהנים
אנונימי
לא נראה לי שזה אמיתי איכ
חחח בטח בדיחה
זה כמו שבנות "אוכלות טמפונים" לא
איככ לא נראה לי שזה אמיתי בכלל
אלוהים יעזור לנפש המסכנה שלי העיניים שלי מדממות רק מלקרוא את זה ._.
לא חס ושלום אני בטוח שזה בדיחה.
אבל כן יש אנשים שכנראה שעושים אז זה , יש מלא הזויים.
אבל הרוב הגמור ממש לא,
אה ראיתי את זה זה בדיחה מה את חושבת
בטח שזה בדיחה
זה כמו שבנות "אוכלות טמפונים" לא
זה נועד להפחיד אותנו הבנות כמו שבדיחת הטמפונים הפחידה את הבנים חח, אבל בנות יותר חכמות מבנים ולא יאכלו את השטות הזאת(:
(חיחי משחק מילים)
איזה בן אדם נורמלי יתן לכלב שלו למצוץ לו?
אני מתחרטת שנכנסתי.
זה בדיחה זה כמו שבנות "אוכלות טמפונים"
את אומרת בנות יותר חכמות מבנים ולא יאכלו את השטות הזאת בזמן שהיא חשבה שזה אמיתי? אין ספק שאת חכמה מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
^
לא חשבתי שזה אמיתי, אבל זה הבהיל אותי כל כך הרבה בנים כתבו את זה
אנונימית