7 תשובות
זה לא נורא בכלל.
לא נורא
לא
שני חיסורים בחטיבה זה בדיחה
יש לי 14 חיסורים
כפרה זאת השנה הראשונה שלי בתיכון ויש לי 44חיסורים
אנונימית
גם שלי וזה לא
באותו הנושא: