התחברות הרשמה

זאת שנה ראשונה שלי בחטיבה...

ויש לי שני חיסורים...
זה נורא? אני לא ממש רואה את התמונה כי אני לא מבינה בעניינים האלה..
16 בנובמבר 2020, 12:55
חטיבת בינייםכיתה ז'    
7 תשובות
זה לא נורא בכלל.
י
יּוֹלְּיָּהּ
לא נורא
R
Rot3m
לא
-
-Yuno-
שני חיסורים בחטיבה זה בדיחה
U
Umii
יש לי 14 חיסורים
D
Djdjdjddnsjenedbdndndn
כפרה זאת השנה הראשונה שלי בתיכון ויש לי 44חיסורים
אנונימית
גם שלי וזה לא
נ
נובית מאסטר
באותו הנושא:
אמרו לי שביום הראשון לחטיבה
חטיבה חדשה, ילדים חדשים, ילדים גדולים, מורות מרושעות, איך עברה עליכם השנה הראשונה בחטיבה?
איך הייתה לכם היום הראשון לחטיבה?
לגיטימי שתהיה נשיקה ראשונה בחטיבה?
איך כדאי לבוא ליום הראשון בחטיבה?
ליום הראשון בחטיבה צריך להתלבש יפה?
איך היה לכם היום הראשון בחטיבה?
בנות, ביום הראשון בחטיבה עשיתן מחליק או פן?
יתנו לי לעבור כיתה? שנה ראשונה בחטיבה...
אני בכיתה ז' ואתמול סיימתי מחצית ראשונה בחטיבה ו..(המשך למטה)
שנה ראשונה בחטיבה (לא עוד שאלת טיפים )