8 תשובות
לא חושבת שזה טעם גרוע
פשוט טעם מגוון אולי
פשוט טעם מגוון אולי
לא אתה סהכ גבר שמחמיא אין בזה שום דבר רע
שואל השאלה:
לא מחמיא בכלל אני לא אומר לה שהיא יפה פשוט אני אומר לעצמי היא יפה
לא מחמיא בכלל אני לא אומר לה שהיא יפה פשוט אני אומר לעצמי היא יפה
אתה מישהו שגורם להן להרגיש טוב יותר עם עצמן
לא
אתה כנראה מסוג האנשים שרואה את היופי בכל בן אדם
המון אנשים מחפשים את הפגמים.
אתה כנראה מסוג האנשים שרואה את היופי בכל בן אדם
המון אנשים מחפשים את הפגמים.
אני לא אומרת לך בקטע רע אבל זה בא נראלי קצת מנואשות ואולי פשוט אין לך טעם ספציפי
שואל השאלה:
גם חושב שזה מנואשות זה מה שכתבתי אבל אני בכלל לא רוצה זוגיות
גם חושב שזה מנואשות זה מה שכתבתי אבל אני בכלל לא רוצה זוגיות
גם אני ככה לא רוצה חבר אבל רוב הבנים שאני רואה שאני מסתובבת אני אומרת שהם חתיכים או חמודים
באותו הנושא: