9 תשובות
אצלי אישית זה כי אין לי כוח ואני ישנה כל השיעורים
כי מובכים לענות או שלא יודעים את התשובה
אני פשוט לא יודעת את התשובה
מתביישת לטעות ולעשות צחוק מעצמי:/
:}}
אצלי אישית כיתה חדשה בתיכון אף אחד לא מכיר אף אחד וישר לזרוק אותנו לזום זה גורם לכולם להרגיש מובכים
כי עליתי לכיתה ז והמורים מתעצבנים וממש מצפים שאני אנאם בזום מול 30 ילדים שאני לא מכירה אפילו
אנונימית
הם מתביישים
כי לא מקשיבים האמת