17 תשובות
שואל השאלה:
בקטע של ידידים ובנות הן חרא הן שופטות ומגעילות וכלבות אחושרמוטה
רק עד גיל 14?
אנונימי
מאמי כל החיים תהיי עם בנות תלמדי להסתדר איתים
שואל השאלה:
לא יודעת אם יותר אפשר כאילו
שואל השאלה:
אמאלה אם אתם חושבים שאני פדופילית אני צנצנת חרדל
ההפך יטמבלית כל השאכ פה פדופילים
שואל השאלה:
או פאק כן מה עדיף לי ללכת לאומיגל ולראות אפילו יות זינים של פדופילים חחח
שואל השאלה:
בגלזה לא הלכתי חחח תרגיע
שואל השאלה:
חהחה אמאלה איזה ישיר
למה חסר לך בנים בחיים למה את צריכה את בת 14
חחח סליחה קיצרר במקום לחפש אנשים חדשים תנסי קודם להסתדר ולמצוא תטוב בקיימים
את בת 14 הכל טוב זה גיל שהמוח לא עובד אנשים חארות ודואגים לתחת של עצמם וחושבים שהם בוגרים וחכמים אני מעודד אותך שזה משתפר על הזמן
שואל השאלה:
כן צודק טוב תודה:)
בכיף בהצלחה שיהיה לך אם צריכה עזרה מוזמנת לפנות אליי תמיד
שואל השאלה:
אני מנסה אבל כולם כולכך רעים ותמיד לא נותנים לי צ'אנס זה כולכך מגעיל
אז זה בעיה אחרת^^
באותו הנושא: