6 תשובות
אהבתי אותו אבל אחרי מה שהוא כתב שילך קיבינימט מצידי
גם ככה אף פעם לא אהבתי את אנזו
הוא כתב משהו על ישראל?
עצוב. כי הוא היה חבר טוב של קאט. קאט יהודיה
והיא יודעת עברית והייתה הרבה פעמים בארץ :(
מהה היא יודעת עברית? יא איזה מגניב
כן. סבא וסבתא שלה גרים בארץ לפי מה שאני זוכרת.
וגם היא למדה עברית כשהיא הייתה קטנה