5 תשובות
ללכת לישון, תשתפר להבא.
סליחה לא חשבתי שזה יפגע בך.. פשוט אתה רבת עם עצמך מתחת לשאלה בתור איזה 4 אנשים וזה די מביך..
אני גם לא היחידה שהגיבה לך את זה
אני גם לא היחידה שהגיבה לך את זה
אנונימית
שואל השאלה:
3*
3*
אנונימי
לא נורא עד החתונה זה יעבור
היא סתם מקנאה
באותו הנושא: