103 תשובות
אין לי בעיה לצאת עם מישי שגבוהה ממני
להן יש בעיה לצאת עם מישהו נמוך כמוני
שואל השאלה:
עונה (ר)ציני

אוקיי העלת פה נקודה.
יכול להיות שהבחור ניתק איתי קשר
כי אין לו מספיק ביטחון כלפי הגובה שלו
אנונימי
אבל אתה אנונימי כפרה
שואל השאלה:
לא יודעת למה זה רשם אנונימי..
כנראה תקלה
אנונימית
כןכן תקלה כנראה
בנים מרגישים מאוימים ונמוכים
אנונימי
איזה גובה את? בנים לרוב אוהבים מישהי קטנה שככה הם יכולים לשמור עליה(אבל לא מכלילה)
כשמדברים על גובה אני חושב רק על דבר אחד
כאשר הזוג ישן מי הכפית הקטנה ומי הכפית הגדולה כלומר מי מחבק את מי
(אני מקווה שזה לא נשמע רע...)
זה נשמע רע
אנונימי
אני מת על גבוהות אבל לא יוצא לי לצאת עם אף אחת מהן.. רק ה1.55 קופצות עלי אולי בגלל שאני ממש גבוהה לא יודע כבר.
תלוי, כאילו אני גבוה ואין לי בעיה שתהיה גבוהה ממני בקצת אבל, כמה סמ' לא חצי ראש עכשיו.

להרבה בנים זה כן יוריד כי זה סטיגמה כזו שהבן הוא הגבוה בזוגיות
מי שאמרת שניתק איתך קשר(מסיבה לא ברורה אם לא הייתם במערכת יחסים רומנטית) הוא כמו שרשמת ילד ,פשוט החברה חושבת שזה מצחיק שאישה יותר גבוהה מגבר בזוגיות
אני יכולה לומר לך
שיש לי אח עוד מעט בן 20 ומושך אותו רק גבוהות
1.65-1.80 ככה
ולא רק הוא כזה
שמעתי שיש הרבה שאוהבים
פשוט בדרך כלל מי שלא אוהב זה כי הוא חסר ביטחון עם הגובה שלו
לא צריך להרגיש רע עם זה
כל הדוגמניות גבוהות ומלא רוצים אותם
גבריות רעילה.
"גברים" תמיד רוצים להיות מעל האישה, לשלוט עליה, להגיד לה מה לעשות ושהיא תהיה החפץ שלהם.
אנונימית
אני 1.88 ומצדי לצאת עם מישהי 2.00 אני לא חושב שגובה משנה משהו מבחינת משיכה לפחות לא בשבילי
זה עניין של משיכה. זה כמו שרוב הבנות מעדיפות מישהו גבוה מהן

זה נותן תחושה טובה כזאת של ביטחון(לא ממש יודעת איך להסביר את זה).
אני הייתי רוצה לנתק קשר עם מישהו שנמוך ממני לול
זה לא נכון לגבי, כבר היה לי קראש על מישהי גבוהה ממני
כמו שבנות לא יצאו עם גבר שנמוך מהן :)
טוב די כבר בואו נגיד את האמת
לבנות יש יותר בעיה בלצאת עם נמוכים
ובנים אוהבים נמוכות כי הן כאלה קומפקטיות חמודות כאלה נשיות
אני לא יודע איך להסביר את זה
זה משהו פסיכולוגי, זה כאילו מרגיש מעליה
כאילו היא הילדה שלי שאני יותר גבוה ממנה זה נותן תחושה כזאת כאילו אני אבא שלה וזה מושך ואני חולה על זה בדם ובגלל אני נמשך יותר לנמוכות מאשר לגבוהות
גבוהות זה קצת מרתיע אם לומר את האמת
כאילו תן לי מישהי קטנה אני עושה אותה בכיף גם קל יותר להרים אותה עליי ולעשות איתה סקס כשהיא עליי
אנונימי
מין זה לא התשובה להכל החיים
אנונימי
ככ כי החברה הכתיבה שאם בת גבוהה ממך זה לא מתאים
תאמיני לי אני באותו מצבב
אני מאוד גבוהה
אין קשר בין הילד הזה להעדפה של בנים אחרים הוא שרוט
לא מכחישים
אבל לא צריך להכליל
לא כולם ככה
אנונימי
הם מרגישים גברים
אין לי מושג באמת שבנות גבוהות זה כל כך יפה ומושך ואני אומרת את זה כשאני 1.47 וחצי
אנונימית
או שהם חסרי ביטחון לצאת עם מישהי גבוהה או שהם פשוט לא נמשכים וזאת זכותם
באמת שנמוכות זה הכי סקסי ונשי ומושך
אני לא גבוה אני כולה 1.74 אבל כשאני על נמוכה אני מרגיש כמו איזה טנק שעליה וזה תחושה כיפית כי היא גם מרגישה כמה שאני גבר שגם עוטף אותה
מרגיש גברי מאוד
מרגיש כאילו אני אבא שלה
עם גבוהה אני מרגיש שזה מהווה איום על הגבריות שלי אני מודה. קשה יותר לעטוף אותה כי היא בגובה שלך או קצת יותר גבוהה וזה פסיכולוגית מוריד לי מהגבריות
כאילו מה אני יוצא עם גבר? אני רוצה לצאת עם מישהי שאוכל לעטוף אותה בכל גופי ויותר קל לעטוף מישהי שהיא בגיל שלך 22 אבל היא כמו ילדה חמודה כזאת בגוף שלה
כאילו תנו לי מישהי קטנטונת להרגיש כאילו אני אבא שלה, להרגיש שאני מעליה, שאני הלוחם wwe שלה וכאילו אני איזה טנק לידה איזה ג'ון סינה אפילו שאני לא כזה גבוה אבל מבחינה מינית אני מסודר
אנונימי
^אישה היא אדם לא בובה שלך
חחח אתה טוען שמישהי גבוהה היא כמו גבר?
זה שאתה חסר ביטחון עם הגובה שלך ואומר שזה מוריד מהגבריות שלך זה בכלל מביך אבל אל תפיל את זה עלינו, פשוט תגיד שזו הבעיה שלך
אני חושבת שהם טיפה מרגישים מאויימים מזה משום מה
אני יחסית גבוהה אבל באמת שאני רוצה להיות הרבה יותר
זה כמו שרוב הבנות יעדיפו לצאת עם מישהו גבוה
אנונימי^^
"להרגיש כאילו אני אבא שלה"
אתה מבין כמה דפוק זה נשמע?
קלה לנשיאה
אנונימי
בקיצור פשוט תגיד שאתה רוצה להיות אבא
זה כמו שכולנו הגברים מעדיפים תמיד סוני פלייסטיישן שיהיה בגירסא כמה שיותר קטנה וקומפקטית כי זה יותר נח וקל לנשיאה אז תמיד את הסוני הגדול והענק הייתי זורק וקונה את הקטן יותר והקל יותר
אז ככה אנחנו מעדיפים נמוכות/קופמקטיות, יותר נח ויותר קל לנשיאה ולהרמה ולהזזה
אנונימי
אחלה אתה משווה אותנו לחפצים
אנונימי מה אתה משווה אותי לפלייסטיישן
אנונימית חמודה
אני מבין שאת גבוהה ונפגעת ממני
אבל משחר ההיסטוריה אנחנו הגברים אוהבים שליטה. אוהבים להרגיש חזקים
ועל איזה בחורות אנחנו הכי מרגישים פסיכולוגית שאנחנו שולטים/חזקים?
על נמוכות על קומפקטיות
וגם אחשלי שהוא בגובה 1.84 יצא עד היום רק עם נמוכות יעני בנות שהן אפילו פחות מ-1.65 וזה הכי עושה לו את זה
אם אני אראה לך את הרשימת אקסיות שלו אז את תראי שכולן גמדות
פסיכולוגית נמוכות זה מושך
ברור שלא הכל זה רק סקס אבח מהבחינה של הלתפוס מישהי ולעשות אותה בעמידה ובהרמה אז על נמוכות זה הכי כיף
גם זה שאתה מרגיש שאתה עוטף אותה בזרועותיך זה גם כיף
מישהי גבוהה לעומת זאת אני מרגיש שהיא עוטפת אותי במקום שזה יהיה הפוך
אני הגבר פה אני אמור לעטוף את הבחורה
אנונימי
אנונימי שכתב הרבה אני נמוכה והאמת גרמת לי להרגיש יותר טוב חחח (דיברתי על התגובות הקודמות לא על זו שמעלי כי עוד לא קראתי)
אנונימית
to mach information גבר
אנונימי
אנונימית חיים שלי
אני האנונימי שכתב הרבה
אני מבטיח לך שגם אם לא הייתי פה את היית יכולה להרגיש טוב מאוד :)
אנחנו חולים על קומפקטיות בדם
זה כזה מושך זה כזה נשי שאני כותב לך פה ואת חושבת שאני רגוע אבל אני יוצא מדעתי כי אין עליכן
פעם הייתי עם מישהי גבוהה 1.76 ניסיתי להרים אותה ולא הצלחתי זה היה קשה
את יודעת איך הרגשתי באותו רגע? הייתי מתוסכל מאותו יום עברתי רק לנמוכות
אנונימי
אני לא חסר ביטחון. אני גבר שיכול להתחיל עם כל בחורה מבלי לפחד גם לקבל לא
אין לי בעיה להתחיל עם מישהי גבוהה אבל זה פשוט לא מושך אותי
מה לעשות?
ואני לא אוהב נמוכות רק בשביל מין
ברור שגם אופי זה חשוב אבל קל לי יותר כשאני עם מישהי קטנה
יש לי אגב גם בן דוד שהוא בן 25 ויש לו חברה שהיא בת 28 שהיא גדולה ממנו ב-3 שנים אבל היא נראית מאוד קטנה וקומפקטית היא נראית כמו בת 18 ולא 28 והיא נראית כמו ילדה וזה מה שגברים אוהבים אין מה לעשות
אנונימי
אני חושבת שזה פשןט כי החברה הכתיבה את זה ככה שזה פחות "מושך" (שזה לא נכון לדעתי!)
אני חושבת שזה יכול לנבוע מחוסר ביטחון מצידם, או שהוא פשוט מאלה שפוסלים על גובה, ואם זאת באמת האופציה השנייה אז לפחות גילית ואת יודעת עכשיו שהוא לא מגיע לך, כי מי שמגיע לך, הגובה שלך לא ישנה לו, והוא יאהב אותך כפי שאת :)
אנונימית
בנות גבוהות אתם מושלמות מי שלא אוהב את הגובה שלכם גבר מסוים זה בגלל כנראה שהוא נמוך רוב הגברים הנמוכים לא אוהבים גבוהות כי זה מוציא אותם קטנים אני גם יכול להבין אותם בתור בחור גבוה לא יצא לי לעמוד ליד בנות גבוהת ממני אבל היה גם וזה לא כיף
לדעתי בנות גבוהות זה מושלם
עיניין של משיכה,אבל יש בנים שפוחדים שלצאת עם בחורה גבוה יוריד להם קצת "מהגבריות" כי אתן כלכך עוצמתיות ובכללי הם כנראה פוחדים שבחורה גבוה מהם תגרום להם להיראות כאילו הם הבחורה ביחסים
^ מסכים
משתמשת רצינית אני מסכימה איתך בהכל חוץ מזה שהם מעדיפים בחורה נמוכה כי זה חוסר ביטחון.
את מעליבה את הנמוכות , זה יכול להיות גם מזה אבל לא רק מזה.
אז מישהו יעדיף אותי כי הוא חסר ביטחון? זה כל כך מאכזב ומעציב.
זה עניין של משיכה גם- הוא נמשך לנמוכות מושלם!
הוא נמשך לגבוהות מושלם!
אנונימית
לרוב הבנים יש מלא אגו
ואם הם יוצאים עם משהי גבוהה אז הם מרגישים נמוכים ויורד להם האגו
אנונימי
אני לא משקר
יש בזה משהו מאוד מושך בבחורה נמוכה/קטנה
זה כאילו מין תחושה כזאת שאתה רוצה לעטוף אותה ואתה יכול לעטוף אותה כי היא קטנטונת, היא כמו בייבי כזאת, כמו אריאנה גראנדה שהיא נמוכה אבל נשית מאוד, בייבי שכזאת, שאתה רוצה להגן עליה
שאתה מרגיש כאילו היא כמו הבת שלך
כמובן שהיא לא הבת שלך ואתה חבר שלה ואתם מדברים המון ועושים שיחות נפש ומה לא
אבל באיזשהו מקום זה מאוד מושך
הנה אפילו שאקיל אוניל הענק יצא עם בחורה קומפקטית
וגם בן דוד שלי שהוא בן 25 כבר יצא עם בחורה בת 28 אבל שנראית קטנה והוא אוהב אותה לא רק בגלל הסקס. הם באמת מאוהבים
אם מקודם אמרתי שהיא נראית בת 18 אז היא אפילו נראית צעירה יותר
נראית רוסייה צעירה ילדה
אנונימי
למה שתרצה שחברה שלך תרגיש כמו הבת שלך
אנונימית
אנונימי שכתב אחד לפני האחרון
אתה אומר במילים אחרות שגבוהות הם פחות נשיות(לא סכים עם זה)
אנונימי
משתמשת רצינית, הבנתי שלא התכוונת לפגוע.
אבל עדיין אל תורידי נמוכות כדי להעלות לגבוהות כי אנחנו נפגעות גם כן.
את באמת נשמע מדהימה אז זה לא בכוונה רעה❤
אנונימית
אני מצטער שאני אשמע כרגע מאוד מתמסכן, אבל הבנות הגבוהות הן לא המסכנות פה, לא שהבנים הנמוכים הם מסכנים, אבל הם (אנחנו ._.) הרבה יותר סובלים מזה, בוא נגיד גבר שקצת נמוך מהממוצע (בערך מטר 70) לעומת מישהי קצת גבוהה מהממוצע (מטר 68 בערך), תהיו כנים ותחשבו מי יותר יסבול, כל הזמן יש באתר המפגר הזה רשימות של מליון סטנדרטים לגבר, בדרך כלל זה 1.80+ ולפעמים יש את ה"מתפשרות" על אפילו מטר 70 (שזה רק קצת מתחת לממוצע!)
מודל היופי במקרה הזה הוא לטובת הבנות, לא שאני מקנא בבנות, להן יש מודל יופי דפוק ברמות ויותר גרוע משל בנים, אבל במקרה הזה לבנים יותר קשה.
כן נכון^
^סתם עוד אנונימי
בדיוק
בעיה האתר הזה בעיה
כשאתה מנסה לפרגן לנמוכות אז הגבוהות נפגעות
כשאתה מנסה לפרגן לגבוהות אז הנמוכות נפגעות
עזוב אותי אני נייטראלי
לא גבוהה ולא נמוכה
השאלה שלי היא מה הגובה של מישהי שהיא לא גבוהה אבל גם לא נמוכה?
אנונימי
אני ממש רוצה שחברה שלי תהיה גהוהה לפי דעתי זה יותר יפה
אנונימי מה זה אבא וילדה אתה איזה פדופיל או מה
אנונימית
אני לא פדופיל אל תדאגי אני לא בן זיני אבל אני יותר בקטע שמישהי תהיה בערך בגילי אבל שתהיה קומפקטית וקטנה ותיראה צעירה מאוד אין יותר נשי מיזה ❤
אנונימי
לילדה בת 12 לא אמשך בחיים אני לא פדופיל ואני לא חושב על זה אפילו
אבל לדעת שיש מישהי שהיא בגיל שלי 21 כזה והיא קומפקטית והיא נראית כמו ילדה בת 14 זה מאוד מעלה
אני מעריץ שרוף של אריאנה גראנדה ואריאנה גראנדה ממש נמוכה אבל היא חמודה בטירוף
יש גם לוחמת ב-wwe שכחתי את השם שלה נראלי שהיא כזאת נמוכה אבל חמודה כזאת וכל הלוחמים שם החזקים והענקיים מאוהבים בה
אנונימי
טוב, אני מתאימה לחלום שלך ונראית בת 13 אבל אני לא יצא עם אחד כמוך בחיים^
אנונימית
אנונימית
הבעיה אצלך זה שהעברית שלך קלוקלת, העברית שלך היא כמו של ילדה בת 13 וזאת בעיה ולכן אלייך ספציפית לא הייתי נמשך.
רושמים *אצא*
"אצא לי השוקה" לא יצא מאמי
אנונימי
מה אכפת לי מהתיקון האוטומוטי
אנונימית
למה רוב הבנות מעדיפות בנים גבוהים?
אנונימית
ואם הייתי אומר לך שאני נראה ממש חתיך ועם גומות בלחיים אז האם עדיין היית מסרבת לי בעזות מצח?
אנונימי
אני מכיר דווקא הרבה בנות שפוסלות על גובה ביכלל בנות פוסלות על כל דבר
וגברים מעדיפים את הבחורה נמוכה ממנו כי זה קומפקטי חמודי כזה וכאילו יותר קל לישמור עליה ככה ולהעניק לה חיבוק דב , אבל גבוהות הן סקסיות יותר היופי שלהן מתפרס על פני שטח יותר גדול גובהה יותר
אתה יודע יש לי רמה גם אני חתיכה וזה עוד בלי גומות אז אני יכולה להשיג מי שבא לי (כל עוד הוא לא מתייחס אלי כמו לפלייסטיישן)
אנונימית
אנחנו מרגישים יותר מגינים וביטחון גבוה יותר
וגם בנות נמוכות זה חמוד
אהבתי את הביטחון שאת מפגינה פה
מובן לי שהרושם הראשוני שהשארתי פה מזעזע מחפיץ ושובניסטי אבל אם אני אתייחס אלייך בצורה הולמת ומכבדת אז תשני את דעתך?
אני שחקן נפלא נפלא רק תני לי צ'אנס ואני אוכיח לך את זה
אנונימי
ככה זה התרבות שלנו אז הרוב מושפעים מזה קצת נראלי
אותי לא, אני אוהב שיש בסביבות ה30 ס''מ הבדל בנינו.
לי אישית זה מוריד כי אני מעדיף להיות הגבוה החזק ולא הנמוך החלש. מקווה שזה נשמע הגיוני.
למה רוב הבנות מעדיפות בנים גבוהים?
אני מעדיף מישהי שפשוט נמוכה ממני ואני לא אפסול מישהי שגבוהה ממני.
אנונימי
עד עכשיו הטרנד היה להגדיל חזה בשביל להרשים אותנו הגברים כי לא הרגשתן מספיק נשיות
האם הטרנד הבא בנות יהיה להוריד מהגובה? ניתוח להורדת גובה?
אנונימי
שואל השאלה:
אילו רק היה אפשר להעיף סטירה דרך המסך..
אנונימית
הכל קשור לטעם לא להכליל אני מכירה מלאא שמעדיפים גבוהות
השפעה פסיכולוגית של החברה הפטריארכלית בה גדלנו, כמובן שבשנים האחרונות השפעתה פחתה אך עדיין, בהמון תרבויות גובה וגדלות נחשבים למשתנים שמייצגים כוח וסמכות שאלו תכונות שמזדהות עם גבריות, באופן כללי ופשוט - בחברה שהזכר רוצה להרגיש כאלפא ולתפוס את מקומו בראש יהיה לו נורא קשה אם בת זוגו שבראשו היא מיוצגת כנשלטת בעקבות מינה תהיה בעלת משתנים שהוא מגדיר ככוחניים ושולטים, כמובן שהיום הזכר הנורמטיבי בקרב בני האדם מודע לקונספט של משיוויון בין המינים וינסה למגר את צורת חשיבתו הפטריארכלית, כשיכשל בכך כישלונו יבוא לביטוי בדחיית הנקבה ובפגיעה בביטחונו העצמי, אך יש זכרים שהם כנראה בעלי אינטלגנציה גבוהה בקצת וחשיבה עצמית שמשתנה זה לא ישנה להם מפני שהם יראו שאין שום היגיון בפטריארכיה מפני שאין מין שהוא יותר "טוב" כולנו בסופו של דבר בני אדם.

* כתבתי את התשובה בפנייה למקרה של זכר ונקבה בשביל להקל על נסיון ההבנה, כמובן שקונספט זה מתבטא באופן מאוד דומה גם בקהילה הגאה ויהיה אפשר להחליף את המילה נקבה או זכר בסובייקט בעל התנהגות נשית אם מדובר בהומו או לסבית.
כי שמים להם את היד על הראש דוחפים ממש טיפה ובום גובה מציצה
ולמה בנות אוהבות בנים גבוהים?......
אבל בעיקרון אני לא חושבת שזה כל הבנים מעדיפים בנות נמוכות, יש כאלה שכן וכאלה שלא.
אני חושב שצולבים את ישו צודק
כי כשאתה מנסה לדבר עם בחורה נמוכה בגובה העיניים אז גובה העיניים שלה מסתכל על האיבר מין שלך
"כמעט כמו גובה מציצה"
אתה מתחבק איתה ומחבק אותה והראש שלה נוגע לך באיבר
עוד סיבה למה אנחנו אוהבים נמוכות
אנונימי
זאת גם תוצאה של חברה פטריארכלית, בחברה כזאת שהזכרים מגודלים ומחונכים כשולטים המין השני יחונך כקטן , נשלט וחפץ לבעל כוח, ובחברה שגובה וגדלות מסמלים כוח המין הנשלט שחפץ בתכונות האלו יכניס לתודעתו שיש לממש את חפצו.
^^^^אתה בן 13
דיי
בבקשה
אנונימי
כפרה עליך, מה זה "אתה מתחבק איתה והראש שלה נוגע לך באיבר"

אתה יוצא עם בנות 4? זאת בדיחה ואני יוצא מפגר?
אני לא מבין למה אתם ממשיכים להתייחס אליו ברצינות, זה או שהוא טרול או שהוא ילד קטן שעושה את זה מתוך מחשבה שזה נותן לו הוויה של גבר, זה אחד מן השניים אז אין מה להתייחס.
the dark- one

את בעיקרון צודקת, אבל את מציגה את זה כ"גברים לא מוכנים לצאת עם מישהי גבוהה מהם בגלל שהחברה פטריארכלית והם רוצים להיות אלפא וזה בגללם ככה", אבל זה פשוט מודל היופי הגברי, ואת אמנם צודקת אבל לדעתי העניין פה הוא באותה המידה אם לא יותר שנשים פחות נמשכות לגברים נמוכים מהן, שמעתי הרבה שאומרות שהן לא רוצות להרגיש "אמא שלו", לשני המינים יש את זה בתודעה, גברים רוצים להיות אלפא ושולטים בזמן שנשים רוצות גבר שיעטוף אותן ויגן עליהן, אלה מנגנונים שיש לנו עוד מהתקופה הפרהיסטורית, וזה לשני המינים
נו יופי זה למה יש גברים שהם מטר תשעים שאני למשל כנמוכה לא יכולה להיות איתם!
אני לא מבינה מה נסגר איתכן.
זה שילד נמוך אחד לא מעדיף בנות שגבוהות ממנו זה לא אומר שאתם צריכות להעלב מזה, הכל טוב.
ילד מטר שישים שבעים יהיה עם בחורות כמוני.
ילד מטר שמונים תשעים יהיה עם בחורות כמוכן.
לכל אחד העדפה מ ש ל ו . על סמך הגובה ש ל ו .
שתדעו שדווקא אלה שרוצים אתכן זה הגברים הכי שווים
אז דיי להתלונן, בקשה.
כי רוב הבנים גמדים
אני מטר שישים ואני בוכה על זה. אני גבוה מכולם חלום שלי זה להיות 1.52 ככה
מטר שישים זה נמוך רצח
אני 54.
אחותת
במיטה כולם באותה גובה
בנים היי אני יודעת שהטרולים כאן לא מייצגים אתכם ואני לא רוצה להכליל אבל אני שונאת בנים :(
אנונימית
עוד סתם אנונימי- דבר ראשון אני בן, אחר כך - כשכתבתי חינוך פטריארכלי זה היה תקף לשני המינים, אידיאל יופי מושתת על תודעת החינוך הפטריארכלית כך שזה אותו דבר, חלק נרחב מהאוכלוסייה לא נמשכות לגברים נמוכים בדיוק מאותה סיבה - חברה פטריארכלית - מגדלת גבר להיות הדומיננטי ואישה ככנועה, את עניין האמא עוד לא שמעתי אך אני חושב שאם אישה מגדירה גובה כפקטור להפעלת האמהות שלה יש לה כשל מחשבתי ושזה לא מייצג את רוב האוכלוסיה, נשים לא באמת רוצות שגבר יעטוף ויגן עליהן הן פשוט חסרות כלי שליטה כתוצאה מחינוך שגוי וממלאות בלית רצון את תפקיד הכנוע שזה תקף לעשרות עד מאות שנים אחורה, כיום זה נורא השתנה לשמחתי, את המילה מנגנונים הייתי מחליף בתודעה כיוון שכמו שאמרתי זה חינוך ולא מנגנון ביולוגי, את המילה פרהיסטורית הייתי מחליף בימי קדם/ העת העתיקה שמתייחסת לטווח של אלפי שנים (3500 ליתר דיוק) ובה גם האדם התחיל לפעול בצורה של ריבונות והשלטת היררכיה ופינוי זמן למחקר ,חברה ופילוסופיה ולא לטווח של עשרות אלפי שנים עד מיליוני שנים שנוגעות כבר במינים שונים של בני אדם בעלי צורת חשיבה שונה לחלוטין בשל אינטילגנטציה ירודה, מה גם שהתקופה הזאת כמעט ולא מתועדת ובתיעודים שכן יש המון פעמים הופעלו מניפולציות על ידי הארכיאולוגים שרובם המוחלט היו גברים, בנוסף בתקופה הפרהיסטורית ככול הנראה לא היו ממש תפקידים מגדריים בעקבות חוסר היכולת לחשוב ולפתח את הקונספט והיה שיוויון ולא רק מגדרי אלא גם גילי, גם ילדים עשו את אותן פעולות שהנשים והגברים עשו, כך שלא הייתי ממליץ להיכנס לתקופה הזאת.
אנונימי
הן לא מגיעות לי לז** אבל כשאני והיא בעמידה ומדברים אז הראש שלה הרבה יותר קרוב לי ל***
אנונימי
the dark one
מאז התקופה הפרהיסטורית של המין שלנו, הגברים באמת היו בעלי הכוח, מהסיבה הפשוטה שהם חזקים וגדולים יותר פיזית, היום זה כבר לא פקטור, אבל אני לא מבין מה הבעיה במונח פרהיסטורית, אולי התפתחנו מאז באינטיליגנציה, אבל אנחנו עדיין אותו המין ונשארו מנגנונים מאז, זה לא רק עניין של חינוך, אישה בתקופה הזאת הייתה צריכה גבר חזק וגדול שיוכל להביא אוכל, אני בטוח שיש הרבה עניין של חינוך, אבל אלה עדיין מנגנונים, משיכה זה עניין טבעי, זה אצלנו ואנחנו לא שולטים בזה, בטוח שלחינוך ולתרבות שלנו יש המון השפעה בזה, אבל גם למנגנונים שלנו ואני לא מבין מה הבעיה במונח הזה
אני רוצה אותו גובה שלי לא סנטימתר יותר (בן ) מעדיף לא שאני אמצא
זה לא נכון, עדויות חדשות מראות שהיה שוויון תפקידים מגדרי בתקופה פרהיסטורית מה גם שיצור בעל אינטלגנטציה פחותה משלנו לא יכול לחשוב על הקונספט של מגדר, ההתנהגות המגדרית שלנו כיום היא חינוך תודעתי בלבד ולא מנגנון, נקבות בתקופה הפרהיסטורית היו צדות בדיוק כמו הזכרים, משיכה זה עניין חברתי המסתמך על חינוך ואידיאל יופי ולא יותר מזה, אין פה שום התערבות של מנגנון ביולוגי, תיאורטית אם היית גודל בסביבה שיוויונית לגמרי היית מדבר נורא שונה.
יודע מה, אני באמת לא מבין בזה מספיק, אני לא אתווכח על משהו שאני לא מספיק בטוח בו, גם זה באמת יהיה משמח אם אתה צודק ואפשר לשנות משיכה בעזרת חינוך, אז תודה על ההסבר אני מניח, נשמע שאתה מבין יותר ממני בזה ואני באמת מקווה שאתה צודק