2 תשובות
תשתי הרבה מים, ותאכלי מלא ירקות - באמת שזה עוזר.
ויש כאלה שאומרים שצריך לשים על זה משחת שיניים או משהו.
בכל מקרה - תשמרי על ניקיון בפנים - סבון, קרם וכו'..
אני עכשיו בסוף הטיפול שלי ברואקוטן ואני פשוט לא יודעת איך לא התחלתי את זה קודם..
אם את רוצה לשים סוף לחצקונים באלו פשוט קחי את זה, חצי שנה לא פשוטה אבל גם לא נוראה והם לא יחזרו לך יותר בחיים ויהיה לך עור חלק יותר מכל החברות שלך! הקרמים והמשחות שהרופא עור נותן ממש לא עוזרים.
אנונימי