8 תשובות
ממש עצוב וואי אבל זה עולה המון כסף וזה עצוב שאין אותו לכולם..
תעשה ביטוח לא תהיה לך בעיה.
שואל השאלה:
אז למה מלכתחילה הטיפולים ככ יקרים? זה לא קשור למדינה? נו באמת תעשי לי טובה
אנונימית
כי זה ניתוחים קשים, זה לא פשוט לפתוח גוף של בנאדם ולהוציא משם דברים, יש אזורים שזה יוביל למוות על כל טעות קטנה, ברור שזה יקר.
תגידי תודה שיש טיפולים לזה. יש מחלות שאין להם טיפול בכלל מחלות כרוניות. יש רק 'תרופות' (סמים) כדי להרגיע את הכאבים...
אנונימי
כי למדינה אין כסף לשלם לכל חולה עשרות אלפי שקלים לטיפול... זה עצוב אבל זו המציאות.
כי לא באמת המדינה אכפת להם מאנשים
נקודה למחשבה.. צודקת לגמרי