4 תשובות
שואל השאלה:
ואיך היא קיבלה? איפה אני יכולה למצוא תשובות?
ואיך היא קיבלה? איפה אני יכולה למצוא תשובות?
אנונימית
אתיופיה תמיד הייתה עצמאית לעולם לא נכבשה
היילה סלאסי היה הקיסר האחרון של אתיופיה ומשם היא הפכה למדינה כמו שאר המדינות דמוקרטית
היילה סלאסי היה הקיסר האחרון של אתיופיה ומשם היא הפכה למדינה כמו שאר המדינות דמוקרטית
אנונימי
הייתה תקופה שאיטליה הצליחה לכבוש חלקים מאתיופיה לחמש שנים מ 1936 עד 1941
אבל היא לא הקימה שם מושבות אז זה לא היה קולוניאליזם והאתיופים נלחמו באיטלקים במהלך כל הכיבוש
אבל היא לא הקימה שם מושבות אז זה לא היה קולוניאליזם והאתיופים נלחמו באיטלקים במהלך כל הכיבוש
אנונימית
^בגלל שהם אף פעם לא הפסיקו להילחם זה לא היה כיבוש עדיין שאת הייתה מלחמה.
אנונימית
באותו הנושא: