התחברות
הרשמה
אכלתי היום חצי פיתה עם חביתה ומלפפון, פסטה עם קציצות וקצת מיונז ושזיף ובערב אני אוכל יוגורט עם תפוח זה סבבה?
18 בנובמבר 2020, 17:48
ערך קלורי
3 תשובות
זה מצויין.
ע
עוֹנה (ר)ציִניִת
לא יודעת מה איתך לי בא שווארמה
S
Slim_shady
סבבה כן
C
ChocoChan
באותו הנושא:
כמה קלוריות יש בפיתה שלמה עם חביתה מ5 ביצים של חלמון אחד ו5 חלבון עם פסטרמה ומלפפון עם טחינה גולמית?
אם אני שורפת ביום 1500 קלוריות ואכלתי היום רק חביתה ומלפפון כמה אני ארד מחר ?
אני מנסה לאכול קצת פחות, היום בבוקר אכלתי חצי פיתה עם חביתה ובערב אכלתי חתיכת פיצה. זה בסדר?
אכלתי היום לצהריים פיתה עם שלושה שניצלים סלט מלפפונים חמוצים וקצת צ'יפס זה משמין?
אכלתי היום לחמנייה עם גבינה קצת צ'יפס פיתה עם חביתה וירקות ולחמניה עם שוקולד הרבה?
אכלתי כריך חביתה, עוגייה, וסלט עם 2 עגבניות ומלפפונים וזיתים, אני קצת רעבה לאכול או לא?
אכלתי אחרי האימון לחם עם חביתה עם מלפפונים אבל אני עדיין רעבה מה לעשות
ב12 אכלתי יוגורט שוקולד, באחד אכלתי חביתה מדתי ביצים עם גבינה 22 אחוז שומן וקוטד 5 אחוז ולחם קמח מלא ועגבניה ומלפפון, ועכשיו אכלתי אורז עם פרגיות (מבושל) ומלפפון, זה בסדר לדעתכם?
אכלתי היום מנה חמה חביתה עם מלפפון וגבינה קצת עוגה שלוק גדול ומשהו כמו עשר תותים
עד עכשיו אכלתי חביתה , 2 מלפפונים, עגבניה ופרוסת בולגרית
אכלתי היום- 4 פריכיות, 3 אפרסקים, 2 פיתות ( אחת עם גבינה צהובה, השנייה עם טחינה), מלפפון