3 תשובות
בגיל 16 הרוב רציניות.
ביל 19 ככה והצבא לא כולן רציניות, רובן לא מחפשות קשר רציני ויציב.
אבל שוב, זה תלוי בסוג החברה/אוכלוסייה/איזור... זה מאוד תלוי.
ביל 19 ככה והצבא לא כולן רציניות, רובן לא מחפשות קשר רציני ויציב.
אבל שוב, זה תלוי בסוג החברה/אוכלוסייה/איזור... זה מאוד תלוי.
יש בנות רציניות ולא רציניות בכל גיל..
בכל הגילאים ואני יכולה להגיד לך ב100% רוב הבנות רציניות, כי כולן רגישות ומתאהבות בקלות אז זה קצת קשה להיות בזוגיות לא רצינית
בכל הגילאים ואני יכולה להגיד לך ב100% רוב הבנות רציניות, כי כולן רגישות ומתאהבות בקלות אז זה קצת קשה להיות בזוגיות לא רצינית
אנונימית
זה תלוי בבחורה