12 תשובות
אם הוא לא טרח להודיע על ביטול וגם לא מתקשר אל תתאמצי בקשר כזה, אל תתקשרי אליו ואם הוא יתקשר אליך תגידי לו שהקשר לא נראה לך.
נשמע לי לא אמין ולא אחראי
לתת לך להגיע לחינם במזג אוויר כזה זה חוסר הגינות בסיסי (אלא אם שכח אבל לא נשמע כך)
אמרת בעצמך-נמאס לך
הי
לפי מה שאת אומרת זה לא פעם ראשונה שהבחור לא מרא נכונות ורצון לקשר הזה, לא מתקשר, לא טורח לבטל, אם כך זה הלך עד כה וזה לא חד פעמי אז אין מה להשאר בקשר הזה, אם היית אומרת לי חד פעמי והכל זורם וטוב אז הייתי אומר חד פעמי קורה תני לו הזדמנות. אם חשוב לך הבחור מאוד אז קחי אותו לשיחה ותחליטי.
צרחן
הבחור לגמרי לא רציני וחסר כבוד מינימלי לזולת, אגואיסט ושקרן!
עצה שלי, אם את מכבדת את עצמך, לחתוך ומיד...!
שום הזדמנות נוספת לא מגיעה לטיפוס שמזלזל בך ומכה בך נפשית!
לילו
אם את לא רואה בעצמך שקית של זבל, אין כל סיבה שתאספי זבל!
לילו
פחח תעיפי תעיפי אותו!
בחור חוצפן, אבל לא נראה לי שכדאי לך להכריע את הנושא על פי התשובות כאן משום שאם כל הרצון הטוב איננו יודעים אץ כל הסיפור
איזה מגניב זה שעל פי הכתיבה שלך הם כבר יודעים שהוא אגואיסט ומניאק, רמאי ולא מתחשב, שקרן ואוייב מדינה.

בגלל פגישה אחת בודדה (כך כתבת) את כבר רוצה לסיים קשר ולהגיד שלום? זכותך.

אילו אני הייתי במצבך, הייתי נותן לבחורה שלי הזדמנות להגיב, ליצור איתי היא קשר, ולא מזכיר את העניין כהברזה, אלא כצורת אכפתיות:

"מה קרה לך באותו היום? חיכיתי לך כל כך הרבה, וכשלא הגעת ולא ענית לטלפון, ממש דאגתי".

אם תשובתו תישמע לך אינפנטילית ומטומטמת, העמידי אותו על טעותו, שאת זה לא עושים, ושאם לא מתחשק לו להיפגש, שיגיד ושאת לא תכעסי.

אם תשובתו נשמעת הגיונית (לא רק המילים אגב, גם נימת הדיבור והרצינות שבקולו), תחליטי אם לתת צאנס נוסף או לוותר.

בהצלחה בכל מקרה.
שואל השאלה:
הבעייה היא שהוא כל הזמן לא מראה נכונות ורצינות בקשר
אני היא שכל הזמן צריכה לגלות יוזמה
גבר שרוצה בחורה צריך לגלות נכונות לחזר
הוא גם לא רוצה לשוחח איתי בטלפון עד שניפגש
מקצר בטלפון עד כמה שניתן
אנונימית
כמה זמן אתם בקשר?
עם זה רק התחלה אז אל תחכי מהר חכי אולי חדש לו כל הקשר איתך ועם זה מערכת יחסים ראשונה אז בכלל תתני לו כדי למצוא את עצמו במרחב שנפל אליו, עם זה קשר של כמה חודשים וככה הוא עשה להעיף אותו ומהר גבר צריך להיות מאוהב ומחזר אחרי החברה שלו ומתקשר ודואג ושואל לשלומה ועם הוא לא עושה את זה סימן שלא באמת אכפת לו ואת עוד איזה אחת שהוא משחק בך
אנונימי
זה מעיד על האישיות שלו, תחשבי הלאה אם זה מי שאת רוצה כבן זוגך
אם הוא מבריז לך ולא מודיע, ואפילו לא מתקשר בשביל להסביר, ואם הוא לא מתקשר אלייך כנראה שהוא לא מעוניין ולא רציני.
למה את יוצאת איתו בכלל?