19 תשובות
לא חושבת שאלוהים רצה ש שש מליון יהודים ירצחו...
מי שחושב ככה, צריך טיפול.
מי שחושב ככה, צריך טיפול.
אל תנסו לחפש הסבר תאולוגי מיסטי כלשהו לזה, אנשים רעים כי אנשים רעים לא כי כביכול יישות עליונה כלשהי גרמה להם להיות ככה
אנונימית
לאו דווקא קשר עם ה'. אבל דברים "רעים" (בפעול, הכל לטובה) הקב"ה מוציא לפועל ע"י רשעים (שבת לב).
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות שגם אם ה' היה קיים הוא דווקא היה רוצה לרצוח 6 מיליון יהודים ויכול להיות גם שהכול חלק מהתוכנית שלו
יכול להיות שגם אם ה' היה קיים הוא דווקא היה רוצה לרצוח 6 מיליון יהודים ויכול להיות גם שהכול חלק מהתוכנית שלו
אנונימית
הוא לא
אנונימית
תראי זה חשבונות שמיים
תקשיבו
אף אחד לא יכול לדעת באמת מה ה' רצה כי אנחנו לא אלוקים
תנו לו לעשות את החשבונות שלו
אף אחד לא יכול לדעת באמת מה ה' רצה כי אנחנו לא אלוקים
תנו לו לעשות את החשבונות שלו
לא יודעת לדעתי זה לא הגיוני
יכולות להיות כל מני סיבות אבל אנחנו לא יודעים חשבונות שמים
כל דבר רע שקורה הוא שליחות מהקדוש ברוך הוא
יש על זה דיון בגמרא אז למה צריך להעניש אדם שפגע באדם אם הוא בסך הכל שליח ה'
יש על זה דיון בגמרא אז למה צריך להעניש אדם שפגע באדם אם הוא בסך הכל שליח ה'
כנראה שיכורים
אנונימית
אם כבר הוא היה שטן השליח של השם...
רגע אממ מה? רציני שאמרו את זה?
דה פאק איזה שטויות
אנונימי
הי יקרה❤
כל דבר שקורה זה כי ה' מכוון את זה, אין משהו שקורה ולא צריך לקרות.. אנחנו לא מבינים את הסיבה של השואה וכו'.. אבל אני שמעתי על דעה שאומרת שאם לא היתה את השואה, היהודים בחיים לא היו עולים לארץ ישראל כי היה להם טוב שם, ואז הינו נשארים בגולה כל חיינו ולא היתה קמה ארץ ישראל. כך שיש סיבה לפי חלק לשואה, זה היה מאורע נוראי כמובן, אבל להכל יש סיבה. לאותם אנשים שסבלו כך, זוכים בשמיים לאושר ענק
כל דבר שקורה זה כי ה' מכוון את זה, אין משהו שקורה ולא צריך לקרות.. אנחנו לא מבינים את הסיבה של השואה וכו'.. אבל אני שמעתי על דעה שאומרת שאם לא היתה את השואה, היהודים בחיים לא היו עולים לארץ ישראל כי היה להם טוב שם, ואז הינו נשארים בגולה כל חיינו ולא היתה קמה ארץ ישראל. כך שיש סיבה לפי חלק לשואה, זה היה מאורע נוראי כמובן, אבל להכל יש סיבה. לאותם אנשים שסבלו כך, זוכים בשמיים לאושר ענק
היי אתם חושבים שזה שיגעון אבל מה תגידו על גיהנום ? הרי הגיהנום הרבה יותר גרוע מהשואה אז הקדוש ברוך הוא משוגע ?
ממש לא...
יציאת מצרים ? הקדוש ברוך הוא הביא להם את העבדות הקשה הזו
מי שמאמין שהוא הביא להם את זה משוגע ?
ממש לא
אכן היטלר הוא " שליח ה' "
אם שואה קרתה זה אומר שהיא הייתה צריכה לקרות
" כל דבר בידי שמיים חוץ מיראת שמיים "
כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע זה הכל מלמעלה ( כן גם השואה )
חוץ מיראת שמיית
ממש לא...
יציאת מצרים ? הקדוש ברוך הוא הביא להם את העבדות הקשה הזו
מי שמאמין שהוא הביא להם את זה משוגע ?
ממש לא
אכן היטלר הוא " שליח ה' "
אם שואה קרתה זה אומר שהיא הייתה צריכה לקרות
" כל דבר בידי שמיים חוץ מיראת שמיים "
כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע זה הכל מלמעלה ( כן גם השואה )
חוץ מיראת שמיית
אגב שאלות כמו " אז היטלר לא אדם רע "
" למה צריך להעניש את היטלר "
" למה שונאים את היטלר אם זה ככה "
יש על זה דיון קטן בגמרא
" למה צריך להעניש את היטלר "
" למה שונאים את היטלר אם זה ככה "
יש על זה דיון קטן בגמרא
שואל השאלה:
מה יש יהודים שחושבים שהיטלר היה טוב?
מה יש יהודים שחושבים שהיטלר היה טוב?
אנונימית
היטלר לא היה טוב .
לא אמרתי דבר כזה
אך צריך להאמין שהכל לטובה
לא אמרתי דבר כזה
אך צריך להאמין שהכל לטובה
באותו הנושא: