19 תשובות
גם 6s טוטב
11 פרו מקס או איקס אר
שואל השאלה:
אני מתכוונת גג 2500
אני מתכוונת גג 2500
סליחה לא אייפון איקס אר , אייפון איקס
גג250 שקל?
ממליצה לך מאוד על 8, יש לי אותו ואני מרוצה מאוד
אייפון ב250 שקל? לא נראלי שתמצא נשמה
אייפון 6 עולה ככה מה
נראלי היא התכוונה ל 2500
אהה 2500 כן אז הfr
אם התקציב עד 2500 אז יש את הse
הse יותר טוב לדעתי כי הוא יצא ממש לא מזמן וזה יותר שווה מבחינת עדכונים
שואל השאלה:
לא , לא הוא .. לא באלי אותו
לא , לא הוא .. לא באלי אותו
אני לא מזמן קניתי את ה11,
כמה gb את רוצה? אני אנסה לחפש לך אייפון זול
כמה gb את רוצה? אני אנסה לחפש לך אייפון זול
שואל השאלה:
לא אכפת לי , ותודה
לא אכפת לי , ותודה
se2
לדעתי הכי משתלם ה11
אבל אם את מחפשת ממש זול אז se
אבל אם את מחפשת ממש זול אז se
לי יש את ה11
באותו הנושא: