3 תשובות
אולי את אלרגית או רגישה לחומר מסויים שמצוי במאכלים כאלו.
שואל השאלה:
אבל זה לא רק בגומי,זה ממש בסוכר ואני לא אוכלת הרבה
אנונימית
אין סיכוי שזה באמת הסוכר עצמו-כי אחרת לא היית יכולה לאכול ממש כלום בלי לסבול מצרבת, שום פרי וכאלה.
אז זה כנראה משהו אחר.
בכל מקרה לכי להיבדק.