10 תשובות
הייתי רצה משם לול *פדופיל וויבס*
נשאר איתו גם הייתי מאכיל אותו בבית שלי מה יש לכם סנובים^
שמה משקפי שמש, מניפה בשיער במבט מתגאה שכזה ואז...
בורחת כל עוד נפשי בי!
בורחת כל עוד נפשי בי!
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
אנונימית
לא הייתי עושה כלום, הייתי מסתובב והולך
מדברת איתו
לאדעת או שהייתי מתעלמת
לאדעת או שהייתי מתעלמת
עושה תריקוד שאש עשה מתי שהשוטרים הסתכלו עליו במצלמות כדי לפתות אותם
מביא לו את מבוקשו והולך
מביא לו את מבוקשו והולך
חחח יכול להיות שאתה צודק :(
אני דיי בטוח שלא, כי אם באמת היית נראית כמו דמות אנימה היו אונסים אותך כל יום
אממ הייתי אומרת תודה רבה , הייתי חותמת לו אולי ?
כיאלו זה לא שהייתי מתחילה להשוויץ , הוא פשוט רוצה את זה , לא ?
... לא יודעת , בעיקר זה היה עושה לי את היום :)
כיאלו זה לא שהייתי מתחילה להשוויץ , הוא פשוט רוצה את זה , לא ?
... לא יודעת , בעיקר זה היה עושה לי את היום :)