7 תשובות
זה לא אוהבים יש כאלה שפשוט עושים את זה כי הם סתומים , או ראש לא במקום איך שאומרים.
ממתי
כאילו מי שכן אוהב לא בסדר בראש כנראה
כאילו מי שכן אוהב לא בסדר בראש כנראה
אנונימית
אממ.. בנים לא אוהבים להרביץ לבנות אם זה כזה מכות בצחוק והם יתנו לך לנצח זה סתם כזה חמוד אבל אם משהו מרביץ לך או משהו תתלונני כאילו.. עיניין של חינוך לא טוב אבל ממש לא בניפ לא צריכים להרביץ לבנות
א- אנחנו לא
לא אוהבים אבל יש סתומים שכן עושים את זה
יש כאלה אם עקרונות ויש כאלה בלי עקרונות
יש כאלה אם עקרונות ויש כאלה בלי עקרונות
1. אל תכלילי
2. הם אנשים שהם לא בסדר בראש שלהם מהמון סיבות
3. גם בנות מרביצות לבנים ולרוב החברה נותנת לזה יותר לגיטימציה.
עשו פעם ניסוי חברתי של אישה מרביצה לגבר ברחוב ואף אחד לא עשה כלום אבל כשהגבר הרביץ לאישה כולם קפצו עליו..
2. הם אנשים שהם לא בסדר בראש שלהם מהמון סיבות
3. גם בנות מרביצות לבנים ולרוב החברה נותנת לזה יותר לגיטימציה.
עשו פעם ניסוי חברתי של אישה מרביצה לגבר ברחוב ואף אחד לא עשה כלום אבל כשהגבר הרביץ לאישה כולם קפצו עליו..
^זה נכון
באותו הנושא: