4 תשובות
כשאני מסננת זה בגלל שאני לא שמה לב אולי אין סיבה שסיננו אותך
אבל אם אני אסנן בכוונה זה כנראה כי אני כועסת על הבנאדם
אני לא מסננת בכוונה, אני תמיד מתכוונת לענות ואז שוכחת.
אבל אולי לא רוצים לענות לו/מתעלמים.
זה אומר שלא רוצה לדבר איתו.
זה אומר שהוא חופר ,או שאין כוח לענות .
אנונימי