8 תשובות
כן, השאלה למה? יש לך לוח גרפי?
שואל השאלה:
יש לי לוח גרפי ויש לי עט (המסך של המחשב הוא מסך מגע)
היא לא בחינם אבל קל למצוא אותה פרוצה
art rage זו התוכנה הכי מקצועית שאפשר להציע
יש לי תוכנה בשם krita
חינמית ומיועדת לזה.
paint tool sai תוכנה ממש טובה אני משתמש בה
שואל השאלה:
התוכנה של ה sai זאת בדיוק התוכנה שחיפשתי (היה לי פעם על המחשב אבל קנו לי חדש ואני כזה ios soi ועוד)
יש לי paint tool sai 2 וכפי שכתבתי לך בשאלה אחרת יש סרטון איך להוריד אותה חינם ביוטיוב
צייר תלת מימד, לא מקצועי אבל כן נחמד אם את דרך המחשב!