6 תשובות
להתחיל לעבוד
קודם כל בשביל להרזות את לא צריכה כסף וכן בשביל הדברים האחרים את צריכה אז אין לך מה לעשות כל כך
שואל השאלה:
כמה כסף אצטרך לכל זה?
אנונימית
בשביל להרזות את לא צריכה כסף
יש המון מוצרי איפור טובים זולים
משקל לא עולה כסף. עושים כושר בבית ואוכלים בריא ומסודר ויש תוצאות מדהימות.
איפור קבוע בגבות עולה בין 1000 ל2000 וזה משהו שצריך לחדש כל שנה.
חומצה בשפתיים עולה גם כמו איפור בגבות ומחדשים כל חצי שנה.
לייזר בגוף תלוי איזה אזורים את רוצה לפי זה משתנה המחיר, כל הגוף סביבות 6 אלף כיום.
החלקה בשיער עולה 700 בערך וכל 3/4 חודש צריך שורשים לעשות שזה עוד 300/400.
תתחילי לעבוד הרבה.
ותעשי חישוב לבד..
לדעתי קודם כל תעשי החלקה כיאלו בתור מישהי שעשתה החלקות זה ממש משנה וזה נותן גלו אפ אחר כך תתחילי לעבוד ולחסוך כסף ואז תעשי איפור קבוע לגבות או חומצה מה שיותר דחוף ואחר כל לייזר כי בנתיים אפשר לגלח ובשביל להרזות לא צריך כסף מקווה שעזרתי;)
באותו הנושא: