9 תשובות
טייס בצהל?
שואל השאלה:
טייס סתם באל על
ישראייר משהו כזה
טייס סתם באל על
ישראייר משהו כזה
אנונימית
דוד שלי טייס והוא מרוויח בחודש בסביבות ה90,000
שואל השאלה:
איך 90,000?? אנשים פה אומרים 40,000 (שיהיה לו לבריאות טפו טפו) סתם אני שואלת
איך 90,000?? אנשים פה אומרים 40,000 (שיהיה לו לבריאות טפו טפו) סתם אני שואלת
אנונימית
שואל השאלה:
לחודש??
לחודש??
אנונימית
90 אלף ברוטו זה 45-50 אלף נטו...
חחח נסחפתם.
סביבות 25 לאחר ניקוי מס
סביבות 25 לאחר ניקוי מס
הרבה מעל 100000
אין לי מושג, אני הייתי בשוק אבל זה מה שמרוויחים, אבל כמובן שלא באמת נשאר לו הרבה מזה עם כל ההוצאות וכל זה...