4 תשובות
מה זה אסתטיקה?

r. george
שואל השאלה:
אין לי איך להסביר סליחה אני מתה
אם מישהו אחר יכול להסביר אני אשמח לול
אנונימית
לדעתי אסטתיקה של dark academia זה מדהים
הייתי מציעה לך לנסות לחשוב מה המטרה של האסתטיקה ומה את רוצה להשיג בשימוש שלה, ואז לההין מה את רוצה לעשות. נסי לחשוב מה האווירה שאת רוצה להעביר לקוראים. גם, את יכולה לשחק איתה בין סצנות או בין דמויות, אז את יכולה לגוון. זאת פחות שאלה של או או.