4 תשובות
אני בדיוק כמוך וגרוע יותר מזה.. לפחות תתנחמי בזה שיש אותי
תכתבי לי באינסטגרם : lior_krichman
אולי בגלל שי את אנונימית חחח
אני אשמח להכיר אותך