7 תשובות
לא זה לא אמיתי אל דאגה
הסיכוי שתדרסי גדול פי אלף מהסיכוי שתחטפי אבל לא חסרים מקרים (בעיקר בארצות הברית) של אנשים שנחטפו. בארץ הרבה יותר מיומנים להתמודד עם זה בגלל העבר שלנו עם חטיפות
איך לא אמיתי?
כאילו שחסר אנשים שנחטפו ולא חזרו יותר
אבל אם את לא חיה באמריקה ולא נפגשת עם אנשים אקראיים שבחיים לא ראית שטוענים שהמצלמה שלהם שבורה אחרי יומיים מאחורי חנות בלי אף אחד אז הכל בסדר
כאילו שחסר אנשים שנחטפו ולא חזרו יותר
אבל אם את לא חיה באמריקה ולא נפגשת עם אנשים אקראיים שבחיים לא ראית שטוענים שהמצלמה שלהם שבורה אחרי יומיים מאחורי חנות בלי אף אחד אז הכל בסדר
שואל השאלה:
עדיין אפשר לחטוף אותי ברחוב בלילה או משהו לא יודעת
עדיין אפשר לחטוף אותי ברחוב בלילה או משהו לא יודעת
אנונימית
אה שכחתי לציין שהאנשים האלה בהכרח חייבים להציע לך לשכב איתם ולהוריד את המצלמה שיראו את הציצים ואת חייבת לעשות את זה ולהיות בסדר עם זה
קיצר כמו שהבנת הסרט הזה ממש חסר הגיון, אבל המקרה עצמו לא רחוק מהמציאות
קיצר כמו שהבנת הסרט הזה ממש חסר הגיון, אבל המקרה עצמו לא רחוק מהמציאות
בישראל אין איזה מרתף חשוך ביער שיכולים לקבור אותך שם בתוך פאקינג חדר שלם עם כלא
ברור שאפשר. זה לא סביר שזה יקרה אבל ברור שאפשר. לדאוג לזה זה מפגר. הסיכוי שתהרגי מדריסה גדול פי כמה אלפים אבל את לא מפחדת להידרס כמו שאת מפחדת שיחטפו אותך, נכון?