19 תשובות
כן
ואוו כן
תעדכני איך הלך מעניין לשמוע
כןכן
שואל השאלה:
תעזרו לי לנסח הודעה, אני לא כלכך מדברת עם אותו ילד אז קצת מבייש אותי
תעזרו לי לנסח הודעה, אני לא כלכך מדברת עם אותו ילד אז קצת מבייש אותי
אנונימית
ברור
היי... תודה שהרמת לי את המצב רוח היה נחמד מצידך (לב קטן אבל לא אדום)
כן!!
כן
כן
כןן!!!
כתבת?
שואל השאלה:
אני שולחת עשיתי לב לבן בסוך לוותר על אימוגי?
אני שולחת עשיתי לב לבן בסוך לוותר על אימוגי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני יודעת שזה מפגר אבל ממש מביך אותי הדברים האלה אבל באמת שהוא יצא ממש חמוד
חח אני יודעת שזה מפגר אבל ממש מביך אותי הדברים האלה אבל באמת שהוא יצא ממש חמוד
אנונימית
תכתבי לו תודה על היום עם לב
ורוד לא לבן
שואל השאלה:
סורי רציתי לחלק לכולם פרחים אבל נגמר .. מצטערת!!
סורי רציתי לחלק לכולם פרחים אבל נגמר .. מצטערת!!
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב עכשיו או כבר בבוקר?
לכתוב עכשיו או כבר בבוקר?
אנונימית
עכשיו עכשיו
באותו הנושא: