242 תשובות
שואל השאלה:
או שיהיה רטוב
אנונימי
כן, תהנה
כן כי למה לא? תהנה :))
זה תלוי איפה
נו הלכת בסוף?
איזה מתח...
^חחחח כןן מעניין איך היה לו
תעננהה
אני כולי סקרן כבר כל היום לדעת מה היה בסוף...
חחחחח
נו גם אני מצטרפת למתח
שואל השאלה:
חחח כע הלכתי
אנונימי
וואי השתחרר לי מלא לחץ עכשיו
הייתי במתח בטירוף
איך היה?
שואל השאלה:
אחלה
אנונימי
טוב לדעת
באלי גם ללכת לשחק אוף
כן אני ואנונימי היינו ממש במתחח אבל שמחים שנהנת אה
כן
עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט אחרי שאני יודע
לכי מחר נמשכת לאתיופים
עם עצמי לבד?
גם אניי^^ עכשיו יהיה לילה טוב
תלכי עם שואל השאלה
ראית איך פתרתי לך את הבעיה
לא מזלזלת למה ככה
אף אחד לא אוהב כדורסל חחח
איזה חברים גרועים יש לך
שחקי לבד
פתרתי את הבעיה
תזכרי שאנונימי167 עזר לך
אז תלכי עם חברים שלך
למה לזלזל?
אבל יש עוד הרבה טיפים מאיפה שזה בא
והנה מצאתי לך
יש לך את שואל השאלה
הייתי בא
אבל בהתחש העובדות שאני לא מכיר אותך וגם שאני קורע לך את הצורה אז אני...
לול
^^ פשש איך אתה כלכך בטוחח בעצמך
את שוב מזלזלת?
מחילה לא התכוונתי
סליחה מראש על השוביניזם
אבל את בת ואני 1.85
ואני גם לא רע
אז את עדיין מזלזלת?
ואני אתיופי אז אני אתלט
סתם
אני לא אתיופי ולא אתלט
אבל חוץ מזה...
מסכן שואל השאלה חפרנו לו רצח
לפחות אתה 1.85
שיתמודד
כמה את?
1.65 כבר שכחת אותי?
מה פתאום שכחתי
חלילה
אבל זה יותר מטריד להתכתב איתך שאת עם השם הזה
ואני לא זוכר הכל מה לעשות
אם זה עוזר לך
אז יש לך עוד לגבוהה
ולי פחות כי אני די נעצרי בגיל 14(אני בן 14)
די נו סליחה אבל אל תתייחס לשם
חחח אתה לא זוכר את השיחה במשך שעות עם השני?
אשכנזי גבר
אבל השם מטריד מה לעשות
ואם הייתי באמת אתיופי זה היה מחמיא לי
נצרף אותו לשיחה פה
חבל שאני לא
פתוחה לכל הגוונים^^
הוא לא מחובר לול
מזל שיש אותך
תמצאי חברים טובים ולא חארות(סליחה)
אני בחיפושים
אפילו אם אני ירוק?
אבל רק הראש כחול
חחח
(מקווה שהבנת)
כתוב לי שכן לא יודעת
חחחח יאללה הולך
חחח כןכן הבנתי
אבל העיקר
אני אדום בנשמה
אני אחבר אותך לצהובים
לא יילך לך
אני כבר אתמול התווכחתי שעה עם אנונימית(אם זאת את זה מבית קצת) על זה שאני אוהד הפועל
אתה מזלזל בי?
^^ אין תגובה :)
קצת מזלזל
למה?
לא בצדק?
רק מזכירה שאני לא זלזלתי בך
את לא עומדת בקצב לול
אה וואלה
טוב
תנסי לשכנעה אותי
רגעע זה קשהה
זה הכל בשלבים תבוא חיובי
אני תמיד חיובי
עד שהפועל מפסידים
הבעיה שזה קורה יותר מדי
זה טוב אתה מתקדם
לא לא
תראה משחק של מכבי תראה איך אתה נשאר חיובי לתמיד
לא בכיוון
אני רואה את הכל ביורוליג
וכל פעם אמי יוצא מחויך מההפסד של מכבי
חחחח איזה זבל
למה ככה
את הרמת לי להנחתה
אז מה
אני לא אנחית?
בצחוק צחוק
משטחת את הקרקע לנחיתה כי נראה לי עפת גבוה מידי
ברור שבצחוק
אבל העיקר שלא הצלחת לענות על זה
הצלחתי הצלחתי תראה איזה יפה התשובה השנייה
וואו
בטח שואל השאלה עכשיו יפתח את הסטיפס
ויראה איזה 50 הודעות
משתפר
אבל יש לאן לשאוף
רק 50?? יש פה 100 תשובות אני לא רוצה לדעת כמה מהם זה רק אנחנו
תראי מה השאלה ולאן הגענו
אני מתדרדר כל פעם מחדש
שואל השאלה אם אתה רואה את זה אל תשנא אותנו זה הכל בגלל אנונימי
תכף תגיד גם שאני זאת שמדרדרתת
למה תמיד להאשים אותי?
זה גזענות נגד אנשים שהם לא אתיופים?
אז אני גזענית כלפי עצמי?
זה סותר?
גם אני גזען נגד אוהדי הפועל
באמת רובם שמאלנים
אמרתי לך תראה איך אני מקדמת אותך
מה קורה אתיופית?
אה
סליחה
נמשכת לאתיופים
לול
למה ככה?
אני מבין שאני לא מספיק מושך
פתוחה לכל הגוונים
אבל לא לשמנים 1.85
לא אמרתי דבר כזה 0-0
מה זאת אומרת 0-0?
בכל מקרה
אני בטוח שאת לא פתוחה בשביל אדומים
בסגנון של :) ;) :/
אמרתי לך שאתה בשלבים לשינוי בזכותי
אני אהפוך אותך לגרסה משודרגת
נראה לך?
כל החברים שלי שאוהדי מכבי ניסו לשכנע אותי
הם לא טובים כמוני
והם סיימו עם רגל שבורה
סתם סתם
לול
את מזלזלת בחברים שלי?
חחחח לי אתה לא תשבור
אתה אוהב להגיד שאני מזלזלת אה
מעניין אם שואל השאלה קורא הכל
וואי איזה פאדיחה
יש כבר 140 תשובות מסכן
מה כבר שאל שאלה של כן/לא
שיתמודד
משעמם לך(משום מה נראלי שאני יודע את התשובה)?
למה משעמם אני מדברת איתך זה לא משעמם
אני שמח שאני מעניין
אבל לא ענית בכן ולא
לול
אבל גם אני מעניינת אותך
אתה גררת אותי לשיחהה
זה שואל השאלה גרר את שנינו
צודק אנחנו לא אשמים אבל בזכותו המשכנו לדבר תראה
איזה יופי
תודה שואל השאלה
אם אתה קורא
כן באמת תודה לך
בזכותך אנונימי שוב מאושר ממני
אולי הוא ידלג לסוף
אז נרשום משהו שיעזור לו
תצא גם היום לשחק כדורסל אנונימי
לול
אני צוחק מהבדחחות של עצמי
אני שמחה בשבילך שיש לך אותי
חחח כןן אבל תשאל על זה עוד שאלה כדי שיהיה לנו עוד מקום לדבר בו
ושיהיה לנו למי להציק
אם אני צוחק מהבדיחות של עצמי זה אומר שאת לא מספיק מצחיקה אותי
אני רואה את החיוך שלך גם בלי לראות אותך
נכון
למרות שאת לא יודעת איך אני נראה
ואם היית יודעת לא היית מדברת איתי
אני לא אשפוט אותך לפי יופי
תשאלי שאלה של כן אן לא
למה רק אני שאלתי?
אני צריכה לחשוב זה קשה
תשאלי
זה לא מדע טילים
זה יותר פשוט מללמוד על חלבונים
אוו אתה מקשיב ליי
אתה רואה איך אני משפרת אותך
ברור
אבל עוד לא שאלת ואני מתעייף פה
גם אתה לא שאלת שאלותת אני מספרת מרצוני
לא נורא
תשאלע
נותנת לך את האפשרות קודם
ladies first
אני כזה ג'נטלמן
נו אמרתי כבר איזה נסיך
אבל מרוב כבוד אני נותנת לך ראשון
לא לא לא
אני מתעקש
גם אניי אני ארגיש רע אם אני אשאל קודם
לא נעים ככה לקחת את הזכות מבת
אחר כך אומרים שאני שוביניסט
פשש איזה פמינסטיי כמה כבודד
כבוד
אבל תשאלי כבר!!!
אבל אין לי מהה
וואי
באמת אהבלה(סתם)
מחמם את הלב שאתה זוכר את השיחות שלנו
לא שוכח
משנן הכל בראש
מחמם את הלב
שמח לשמוע
חברים אתם תקעתם לי את הטלפון הכל אצלי בלאגים
גם לי
לפחות קראת הכל?
איזה שיחה פתחתם פה מה זה
סליחהה ^^ זה הכל בגלל אנונימי
ואיך הגעת לפה חחחח
השתלטנו על השאלה
הכל בגלל שואל השאלה
זה בגלל שהיא שמעה שאני שאני אתיופי אז היא נדלקה
כן באמת זה בגללו אבל גם בזכותו אנונימי חזר לדבר איתיי
איך יש פה 200+ תגובות אבל רק נעץ אחד הצילו כל הטלפון שלי באלגיםם
והוא נהנה מכל רגע
כן ממש אתיופי שכמותך
אבל תקרא את ההודעות
חחח.ח אין לי חיים אז קראתי קצת
חחח נכון מעניין השיחה?
גם לנו אין
וזה עוד רק פה
מתי אתם יוצאים לדייט מה זה השיחה שלכם ממש מעניינית וארוכה דיי
יש לכם מזל שעברהו קצת לפרטי
עם המון מידע גם
הוא לא רוצה לקחת אותי
מסכן שואל השאלה
הוא כולה רצה לשחק כדורסל ותקענו לו את הטלפון
מצאנו משהו במשותף
אני לא מספיק אתיופי בשבילה
מה משותף?
שאין לכולנו חיים
וואלה
לא מפתיע
תקשיבו שואל השאלה רק שאל אם כדאי לשחק כדורסל ועכשיו כל השאלה שלו בלאגים קשים
יש לי חיים
אבל אז מי ישעשע אץ החובבת אתיופים?
תאמין לי טראמפ
שפעם אני היא ועוד אחד הגענו לאיזה חמש מאות הודעות
הוא אלא מסכן
הוא זכה לקרוא את כל זה
רומיאו כמה זמן לא דיברתי איתך מה איך הולך
ואתם עוד אומרים עלינו על דייט
בואו דאבל דייט
לא לא לא
נשאיר אתכם לבד
הפסד שלכם
זה לא משהו נגדכם
זה מגד נמשכת לאתיופים
סתם לא
לא חסר מה להגיד
לא נורא עדיף שנשאר לבד, לא ככה רומיאו?
תאמינו לי שעדיף לכם
ככה כולם מרוצים(: