7 תשובות
כל הכבוד עשית נכון
שלך חד משמעית.
הייתי מנסחת את ההודעה קצת אחרת אבל את ממש צודקת
שלך ברור
המורות בישראל נוראיות
לא הבנתי ככ..אבל עד כמה שהבנתי נראלי תפסתי את הצד שלך
באמת מעצבן שהמורים לא סומכים וגם צועקים עלינו כאילו מי הם בכלל לא הבנתי
שלך, את הסברת את זה בצורה ממש מכובדת והמורה לא מבינה כלום. זאת מערכת החינוך
את צודקת
שלך כמובן, זה נוראי