התחברות
הרשמה
על פי הסכמי הפסקת האש שנחתמו ב 1949, לאחר מלחמת העצמאות
1.שטחי מדינת ישראל כללו את כל שטחי המנדט הבריטי
2.ירושלים המזרחית ושטחי יהודה ושומרון בשליטת ירדן
3.רמת הגולן עברה לשליטה ישראלית
4.בארץ ישראל קמו שתי מדינות, מדינה יהודית גדולה בהרבה מזו שהייתה אמורה לקום, ומדינה פלסטינאית קטנה.
22 בנובמבר 2020, 11:15
ישראל
תשובה אחת
2
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על ההסכם שנחתם בין ישראל לערבים??
מה דעתכם על זה שנחתם ההסכם לממשלת אחדות?
אתם חושבים שמחר תהיה הפסקת אש או שזה כבר יגרר למלחמה?
מה קרה לגבולות ישראל עקב מלחמות והסכמי שלום?
אתם בעד הסכם או מלחמה עם חמאס?
שמעתי שנחתם הסכם עם איחוד האמירויות הערביות זה אומר שמותר לנו לטוס לשם?
שמעתם שנחתם הסכם בין ביבי לגנץ על אחדות?
למישהו יש פה סיכום של מלחמת העצמאות כולל ההכרזה והסכמי הנשק?
מתי הג'יאד יעמוד בהסכם הפסקת אש?
איך הסכם ורסאי מתקשר למלחמת העולם השנייה?
מה קרה בדרום?הולך להיות מלחמה או משהו?ומה זה אומר הפסקת אש?