התחברות
הרשמה
יש לי מחר ראיון עבודה ואני מרגישה מכוערת מידי ואני מפחדת שאני לא אתקבל לעבודה בגלל שאני מכוערת וממש שונה מהבנות האחרות
22 בנובמבר 2020, 14:49
ראיון עבודה
בת 17
יופי
ביטחון עצמי
2 תשובות
אם את לא הולכת לדוגמנות זה לא נראה לי כזה משנה
S
Sunflower girl..
וזה שאת שונה מאחרים אומר שאת מיוחדת ותבלטי יותר בראיון
S
Sunflower girl..
באותו הנושא:
יש לי שאלה לגביי ראיון עבודה, הייתי ב2 רק עד עכשיו ואני בת 21,
יש לי ראיון עבודה היום בשעה 17:00,ואני מסיימת את עבודה הנוכחית שלי בשעה 14:00 15:00
בחירת חולצה לראיון עבודה - נגיד אם אני רוצה לחפש עבודה ואני רוצה ללכת ויקראו לי לראיון, אז איזה חולצה עדיף ללבוש לבנה או שחורה?
אם אני מכוער יכול להיות שלא יקבלו אותי לעבודה?יש לי מחר ראיון
יש לי ראיון עבודה היום ואני לא מרגישה טוב בכלל מה אני עושה עם זה?
מחר יש לי ראיון עבודה ואני נורא מתרגשת ! טיפים למה כדאי להגיד ומה לא כדאי להגיד בראיון עבודה ?
אני בת 15.5 ושבוע הבא יש לי ראיון עבודה בג'אפניקה, מה שואלים בראיון עבודה?
בגדים לראיון עבודה - מה ללבוש לראיון עבודה בביטוח הראל?
לבוש לראיון עבודה - איך להתלבש לראיון עבודה של פקידה בחדר כושר?
אני בת 15 ואני ילדה מאוד אחראית, ואני הולכת לראיון עבודת נוער אבל בגלל שאני אחראית
לבוש לראיון עבודה - יש לי ראיון עבודה בחברת מחשבים בתפקיד איש מכירות, איך להתלבש לראיון?