התחברות
הרשמה
היתה לי חברה הכי טובה במשך 4 שנים .....
היתה לי חברה הכי טובה במשך 4 שנים ואנחנו כבר לא חברות כל כך לא בגלל שרבנו פשוט התרחקנו ובערך כבר חצי שנה אנחנו לא חברות אני צריכה למחוק את התמונות שלנו יחד ?
22 בנובמבר 2020, 15:33
חברה הכי טובה
מה לעשות?
3 תשובות
אם זה מפריע לך אז כן
א
אני אחשוב על שם אחר כך
לא חייבת פשוט אל תסתכלי עליהן
א
אכן אנוכי
מה שאת רוצה לדעתי אפשר לשמור אותם זה תמיד נחמד שיש זכרונות כיפים
א
אורנגאוטן
באותו הנושא:
חברה הכי טובה שלי התוודה שהיא לסבית ושהיא התאהבה בי במשך 3 שנים ו(כנסו )
יש לי חברה טובה שאני מרגישה שהיא מעדיפה להיות עם בנים מאשר איתי (המשך בפירוט)
לפני שנה חברה שלי נפטרה מסיבוך של דלקת ריאות היא היתה גדולה ממני בשנה והיא היתה חברה שלי (המשך למטה )
אז ככה הייתה לי פעם חברה היינו החברות הכי טובות במשך שלוש שנים
איך להשיג חברה ממש טובה שלא תבגוד בי או תנטוש אותי למשך שנים?
אוקיי אז היתה לי חברה(היתה הכי טובה שלי) שניתקנו קשר ומחר יש לה יום הולדת
איך להפסיק לבכות ולשכוח מחברה שניתקה ממני קשר בגלל אי הבנה מוחלטת? היינו החברות הכי טובות במשך 10 שנים (המשך).
יש מישהי שאני כבר בקראש עלייה במשך חצי שנה ואנחנו חברות יחסית טובות,
בנים עם היתה לכם חברה והיא היתה מתנשקת עם בת בפה היתם מחשיבים את זה לבגידה ?
היתה לי האמא הכי טובה בעולם וחלמתי עליה ש(המשך בפירוט)
מאז שעברנו לבית שסבתא שלי ז"ל היתה גרה בו לפני 3 שנים (המשך בפירוט)