5 תשובות
לא סנובית ואולי לא כולם ככה אבל זה לא תמיד חכם לאשר אנשים לא מוכרים
לא זה לא
אם אני שולח עוקב למישהו/מישהי זה סתם כי הם נראים נחמד בעין ומי יודע אולי גם באופי אבל אני אני לא מתחיל איתם אחרי זה בצאט
ולא זה לא הופך אותך לסנובית גם אני לא מאשר המון
(ויכולים לשלוח לך הודעה גם אם את חשבון פרטי והם לא עוקבים אחרייך)
אם מישהו מתחיל איתך ואת לא בקטע תעני לו ביפה שאת לא בקטע ואם הוא ממשיך תחסמי
אם אני שולח עוקב למישהו/מישהי זה סתם כי הם נראים נחמד בעין ומי יודע אולי גם באופי אבל אני אני לא מתחיל איתם אחרי זה בצאט
ולא זה לא הופך אותך לסנובית גם אני לא מאשר המון
(ויכולים לשלוח לך הודעה גם אם את חשבון פרטי והם לא עוקבים אחרייך)
אם מישהו מתחיל איתך ואת לא בקטע תעני לו ביפה שאת לא בקטע ואם הוא ממשיך תחסמי
אני עוקב אחרי מלא בנות זה בלי קשר ללהתחיל
אבל זה כן סנובי לא לאשר... פשוט תכתבי בביו יש לי חבר, או לא מחפשת חבר
אבל זה כן סנובי לא לאשר... פשוט תכתבי בביו יש לי חבר, או לא מחפשת חבר
זה לא בהכרח אומר שרוצים להתחיל איתך, וגם במקרה שיתחילו איתך את יכולה להגיד להם שאת עדיין לא מוכנה לזה.
לא סנובית בכלל...
יש מלא בנות שלא מאשרות בנים גם
יש מלא בנות שלא מאשרות בנים גם
באותו הנושא: