11 תשובות
נגמר הקורונה אפשר לטוס
אני בדרך אלייך
אתה יכול
אני מצטער הייתי טמבל
אבל חסמתי אותו אז אני באשליות לול
הייתי אומר שאת יפה,אבל היופי הוא בפנים, ואצלך בפנים עדיין לא הייתי.
וואו משפט חיה סימפית אבל איתי זה שם של מסכן
^חחח לא נושמת למה ככה
זה שם בדוי יפיסטוק סגור
וואי הרגתם אותי חחח