8 תשובות
לא למה שזה יהיה מוזר?
שואל השאלה:
מרגיש לי מוזר להגיד למישהו "ערב טוב" רציתי להגיד "היי" ויצא לי חח
מרגיש לי מוזר להגיד למישהו "ערב טוב" רציתי להגיד "היי" ויצא לי חח
אה בקטנה חחח זה לא מוזר זה אפילו חמוד
לא זה בסדר היית גם אומרת היי ערב טוב מה שלומך ואולי היית מתוודה שאת אוהבת אותו מחבבת משהו
זה סבבה...מוזר היה אם לא היית אומרת ופשוט בורחת...
להיפך
באותו הנושא: